FAQ - De vanligaste frågorna kan ni läsa här


Viktigt! Häng med på de senaste uppdateringarna och få annat skoj i din facebook. Gå med i No Sugar Added redan nu facebookgruppen redan nu .Viktigt!

Translate the blog

torsdag 22 juli 2010

Träningsdag

Gårdagens magbild efter ett benpass.

Eftersom de flesta verkar rätt nyfikna på hur jag käkar under dagarna, så tänkte jag göra en kort redogörelse. Oftast försöekr jag beta av allt jag ska göra under dagen fram till kl 15, då det är dags för första målet innan träningen. Under fastan drick jag självklart kaffe/the/light läsk/fun light och vatten. Saker som inte direkt innehåller några kalorier.

Preworkout målet

Efter att klockan slagit 15, så börjar jag fixa dagens första mål. Idag och igår blev det samma sak. Min "stress" måltid som jag iförsig skarpt gillar. Gör jag inte den här brukar jag göra min pannkakor.
Hur som helst, så blev det 2 portioner grött med en halv banan och 300g kesella med Fairing sloow chokaldproteinpulver. Blandar allt i en stor bunke och äter med liten sked. Den lilla skeden har jag bara för att det ska ta längre tid och jag ska kunna njuta lite mer. Annars blir det lätt att jag slänger i mig allt, i alla fall när jag är stressad.

Postworkout målet.

Efter att jag tränar och åter är hemma för att käka mitt postworkout mål, så kan det se ut som ovan. Igår blev det biff på rostat bröd, kesella sås, potatisklyftor, broccoli och champinjon röra och till efterätt kesella med Fairing sloow vanila Ice cream med några skivor banan.


Disk.

Efter att jag fått i mig allt brukar jag vara riktigt mätt och belåten. Skönt att slippa att gå och vara hungrig på diet faktiskt. Så kan i alla fall maten se ut på en dag för mig.

11 kommentarer:

  1. Nu är jag jobbig igen :P hehe. Vad är det för biff? Hur gjorde du den? Vad är det för bröd? Hur krydda du kesellan?

    Många frågar men jag uppskattar alla dina svar! Tack för en awesome blogg, gillas!

    SvaraRadera
  2. Hahahah shiiit vad mycket mat!!!

    SvaraRadera
  3. Hej.

    Vad är det för gröt? Vanlig havregrynsgröt?

    Magnus

    SvaraRadera
  4. Du kanske inte kollar gamla kommentarer för gamla posts, men jag undrar i alla fall hur du gör den där geleaktiga protein klumpen av fairing sloow protein som du sa påminner till konsitensen som din stjärt? :P

    SvaraRadera
  5. Hur fasen får du ned all denna mat i matsäcken???? Det ser ut som mat för en trebarns familj hahhaha

    Älskar läsa din blogg den inspirerar mig inför varje träningspass

    SvaraRadera
  6. Helt vild fed blog du har. Jeg kigger hver dag for en update.
    Et lille spørgsmål: hvad er det for noget flødeost? Philadelphia?

    Mvh en fra Danmark :-)

    SvaraRadera
  7. Gonzalo: Det är ryggbigg som jag stekte och la på ett grillat polar extreme bröd. Såsen är bara en ihopblandning av lök, vitlök, tabasco och kesella. Inget avancerat alls :)

    Magnus. Helt vanlig havregrynsgröt med banan.

    Anon. Jag blandade bara mjölk och sloowprotein och la i gelatin.

    Jacob: It's "kvarg" simulare to cottage cheese :)

    SvaraRadera
  8. dricker du äppeljuice under fastan? :) :) <3>

    SvaraRadera
  9. 2-3 måltider mat? :S

    SvaraRadera
  10. Läste igenom en gammal Body där du vad med från 2009. Där står det att du körde mycket cardio inför en tävling och traditionell "tråkig" dietmat. sedan du gått över till PF vore det intressant att hör lite om dina synpunkter. Har du utvecklat mer ren muskelmassa (sedan övergången) dv s har muskelutvecklingen tagit mer fart än tidigare?. Har du lättare att tappa fett inför en tävling dv s i diet är det lättare att tappa fett med PF än tidigare.
    Många frågor men jag funderar på PF och ville se vad du anser.

    SvaraRadera
  11. Går det månne lika bra att blanda med vatten istället för mjölk i sloow protein gelatin grejjen? I vilka proportioner blandar du exakt?

    SvaraRadera