FAQ - De vanligaste frågorna kan ni läsa här


Viktigt! Häng med på de senaste uppdateringarna och få annat skoj i din facebook. Gå med i No Sugar Added redan nu facebookgruppen redan nu .Viktigt!

Translate the blog

lördag 6 mars 2010

Gästträning på iForm



I slutet av mina dieter brukar det vara väldigt skönt att få koppla bort allt och bara vara i fred. Så den här lördagen blev jag inbjuden att träna på iForm i Haninge. Ett stort och ljust gym med trevlig atmosfär. Var ganska lite folk där när vi tränade. Första gången på väldigt länge jag inte blir störd mitt i träning, så skönt. Dock känner jag mig lite dum ibland när jag försöker stänga ute allt och alla. Vill bara köra mitt pass och dra.



Eftersom jag fick vara i lugn och ro passade jag på att spela in en liten film från dagens pass. Var faktiskt länge sedan jag tränade med sådan glädje. Den här helgen har jag valt att stänga ute allt och alla och bara va. Ibland måste man få ladda på batterierna lite.

Kyckling hamburgare med ost, 3%skinka, lök, vitlök, pinjur, ägg, saltgurka mm.
Till det klyftpotatis, broccoli och lite mer kyckling som inte fick plats i brödet.


Det bästa med helgen är nästan att jag får mer tid i köket. Så istället för att äta min vanliga mat så gjorde jag idag ordning ett lite roligare efterträningsmål, nämligen en feting hamburgare.
Jag har ju aldrig ätardagar, utan äter enligt plan hela vägen fram. Ibland tar jag en avstickare och går utanför schemat, men dock inte idag. I princip ligger jag alltid på kaloribudget.

10 kommentarer:

  1. Såg ut att vara ett trevligt gym, härlig video med slow motion effekterna ;)

    SvaraRadera
  2. vilket bröd är det? frisco? ser gott ut

    SvaraRadera
  3. Fy fan vilken form du ligger inne med! Helt sinnessjukt bra!

    SvaraRadera
  4. Patrik: Japp, gymmet var riktigt ljust och trevligt. Kameran är okej att filma med, men bilderna blir sådär tycker jag. Väldigt ljuskänslig.

    Anon. Japp, Frisco är de godaste bröden.

    Tobbe: Tack tack. Snart halva dieten kvar bara. Då jävlar ska du se på form.

    SvaraRadera
  5. Kan du berätta lite om din första diet som du beskrev som helvetisk, alltså före din första tävling. Hur åt du då ungefär, vandrade du morgonpromenader och hur många veckor sträckte sig dieten?

    SvaraRadera
  6. Kan förstå att det måste vara lite jobbigt att bli störd varenda gång under sina pass. Hur som helst så undrar jag bara varför du inte kör med någon PWO och kreatin under dina dieter? Ber om ursäkt ifall du redan svarat på det längre bak i bloggen, men har glömt :p

    Mvh

    SvaraRadera
  7. Anon. Tror jag redan gjort det. Men jag ska försöka göra ett inlägg om den längre fram. Bra ide!

    CVN: Börjar misstänkte att du bara kolla på bilderna i min blogg.
    Jag kör alltid PWO. På diet blir det KCG R2 och offseason blir det Rage.
    Även kreatin tar jag året om :)

    SvaraRadera
  8. Brukar du inta fiskolja/omega-3 och hur stort intag? Kapslarna på 1000mg är väl lite väl lite? Borde man hellre ta det i ren olja några matskedar per dag för att få i sig tillräckligt?

    SvaraRadera
  9. Har du en Colorado Rib T-back, Jester red av BB du med eller?

    SvaraRadera
  10. Jaha, tyckte du skrev att du inte tog kreatin längre och det var därför att "vattnet släppte" och du gick ned ca 2 kg.

    Anonym: Ca 3000-6000 mg fiskolja är rekommenderat att ta. Närmare 6000 om du går på en diet.

    SvaraRadera