FAQ - De vanligaste frågorna kan ni läsa här


Viktigt! Häng med på de senaste uppdateringarna och få annat skoj i din facebook. Gå med i No Sugar Added redan nu facebookgruppen redan nu .Viktigt!

Translate the blog

lördag 6 februari 2010

Första veckan klar

Formen efter 5 dagars diet

Då har det alltså gått 5 dagar på dieten och den första dietveckan är snart vid sitt slut. Känns faktiskt riktigt bra. Det har runnit av en hel del vätska och jag ser redan hårdare ut. Får även höra att jag smalnat i ansiktet, vilket betyder att jag är på rätt väg.

Träningen har gått riktigt bra hela veckan också. Kände av lite trötthet i torsdags, men det kan ha berott på att jag sovit lite lite. Annars har nya upplägget gjort sitt och jag har haft härlig träningsvärk.

De närmsta helgerna är fullbokade av diverse aktiviteter. Nästa vecka är det i inspelning av lite träning med Babak. Veckan efter det har jag blivit en födelsedagspresent och ska träna med ett av mina fans (tror det är ett fan i alla fall). Veckan efter det är det koloträff på Fairing och några produktlanseringar. Så ja, det finns att göra.

Jag får även en hel del mail varje dag från glada bloggläsare. Försöker att göra mitt bästa för att svara alla så fort som möjligt. Tyvärr kan det ibland ta ett tag och ibland glöms det bort. Så jag ber er ha överseende med det.

18 kommentarer:

  1. hej har du någon ätardag i veckan?? lycka till med din diet! mvh

    SvaraRadera
  2. Tjena Mike!

    Nej, jag har inga klassiska ätardagar. Utan någon gång ibland om jag känner för något annat går jag ut på restaurang och äter något gott. Annars ser jag till att äta god mat varje dag.

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin form Andy. En tumme upp? Nej, två tummar upp!

    SvaraRadera
  4. Tack, men ta det lugnt var du stoppar upp dem bara :)

    SvaraRadera
  5. e ny läsare så visste inte riktigt på vilket inlägg det passar o fråga dig, men jag provar här... Jag har tagit bort knäböj ur mitt program för jag får oproportionerligt stora quads när jag kör. Även om jag kompleterar med baksida lår övningar... Måste köpa eller byta till större jeans storlekar dirr. Har du något förslag på vad jag borde göra? Själv vet jag att knäböj är en av, om inte Den mest grundläggande övning för muskelbyggande för hela kroppen. Det vore synd att inte köra den alls. Men som sagt...Proportion och symmetri...?

    SvaraRadera
  6. Anon. Jag antar att du är rätt ny i gymvärlden? Att en muskel skulle växa som ogräs har jag aldrig varit med om. Du blir antagligen bara svullen av benträning då det är en tung övning, som påfrestar oredentligt.

    Att benen skulle vara osymetriska mot överkroppen kommer nog gämna ut sig när du går ner i fettproccent. Antagligen har du mer fett där.

    Jag har störts skillnad på mina ben on och off. Överkroppen brukar alltid vara någorlunda hård.

    SvaraRadera
  7. Ser bra ut mannen! :)

    Föredrar dig i spets dock. Synd att man inte får tävla i string, för då hade du haft mig intill i rosa string - garanterat.

    SvaraRadera
  8. Tack Babak. Du är fin du med :)

    Ja, jag tycker vi överaskar Norge och kör i rosa string båda två!

    SvaraRadera
  9. Haha du har ett hjärta på ryggen, Riktigt nice!

    SvaraRadera
  10. Formen ser ruggigt bra ut måste jag säga =)
    Såg att du skrivit någon gång på body`s forum att du äter ostkaka? Ifall om du har ett recept så kanske du skulle kunna slänga upp det i din kategori recept? =)

    SvaraRadera
  11. Fornell: Tack.

    Anon. Jag har faktiskt ett grymt ostkake recept. Har redan skrivit in det i min dietbok som jag förhoppningsvis får ihop i år...

    SvaraRadera
  12. Kommer denna boken finnas i affären eller på nätet så kommer jag skaffa den så fort som möjligt då :)

    SvaraRadera
  13. Henri, Spanien7 februari 2010 21:06

    Ja recept vill vi ha!
    Du får passa dig med såna här bilder Andreaz, finlandsvenska gubben kanske hittar hit å sätter upp på sitt skåp i gymmet.

    SvaraRadera
  14. Tja! Det var jag som skrev om de oproportionella benen orsakade av knäböj... Jag e har gymmat seriöst i 2 år, så jag antar att jag e nybörjare, just nu kör jag mest "basic compound excersises" från topp till tå. Grejen med mina lår är att framsida blir onormalt muskulösa i jämförelse med baksida lår. DL bör ju kompensera för detta men jag har på senare tid blivit tvungen att komplettera med baksidalår-isolations övningar. Jag vet att jag e lat om jag klagar på det, men många styrke/olympiska lyftare har inte problem med denna osymmetri trots(jag antar) att dom inte bryr sig om symmetri eller isolerande bencurl t.ex. De vill ju bara öka i styrka gällande de få grejer dom tävlar i...

    SvaraRadera
  15. Tja! Jag med frågan om knäböj och symmetriska lår... Ville bara tacka dig för att du tar dig tid och svarar! Kör hårt nu, det ska iaf jag göra :)!

    SvaraRadera
  16. Filip: Som det ser ut nu kommer den bara komma ut i pdf format. Är intresset stort så kan vi tänka oss att göra en "riktig" bok av den. Men min tanke är mest att den ska vara en lätt inspirations källa till lite roligare dietmat.

    Henri: Haha, det skulle jag ta som en ära.

    Anon. Ja, där svarade du själv på din fråga. Du är lite för lat för att köra baksidan. Se till att köra ordentligt med mark, så kommer baksidan få sig lite träning också.

    SvaraRadera
  17. Yes! Ska kötta mark! Sjyst av dig att hjälpa till med funderingarna, kommer fortsätta läsa din blogg, sjukt inspirerande och fullt av kunskap! Keep it up!

    SvaraRadera